Servis İşletim Programı
Servis İşletim Programı ile,
Son kullanıcıdan farklı kanallardan şikayetlerin alınması,
İlgili servise otomatik atanması,
Servis tarafından sürecin yürütülmesi,
Üretim tarafındaki gerekli malzemelerin tedarik edilmesi,
Birimler arasındaki atamaların gerçekleştirilmesi,
Dönem sonunda hakedişlerin oluşturulması,
Oluşan hakedişlere ait faturalaşmanın kontrol altına alınması,
Tüm servis operasyon maliyetlerinin ve iş gücünün kolayca izlenebilmesi özellikleri ile son kullanıcılar ile yetkili servis ve üretim destek tarafında etkili bir iletişim sağlar. Bu sayede müşteri memnuniyetinizi yükselterek, markanıza sadık müşteriler oluşturmuş ve karlılığınızı en yüksek seviyeye taşımış olursunuz.
Servis İşletim Programı ile dönemsel raporlarınızı izleyerek darboğaz oluşturan unsurları daha kolay tespit edebilir, servis operasyonunu optimum insan gücü ve maliyet ile yönetebilmeyi daha kolay hale getirmiş olursunuz.