BT Kurumsal Bilişim Hizmetleri

Yöntemlerimiz

Analiz

Analiz fazında en önemli konu, iş sürecinizde sorun yaşadığınız tüm unsurları tespit etmek, anlamak ve sizin için oluşturabileceğimiz çözüm seçeneklerini tartışmak olacaktır. Sonrasında analiz ekibimizin detaylı bir çalışması ile sizin için geliştirebileceğimiz çözümleri paylaşırız. Eğer paylaştığımız önerileri uygulanabilir ve faydalı bulursanız beraber çalışmanın ilk adımını atmış oluruz.

Analiz

Plan

Önerileriniz doğrultusunda aksiyon alacağımız plana dair taslakları şekillendirmeye başlarız. Planlama fazında yazılım gereksinimleri, proje takvimi, fazlandırma planı ve teslim tarihi netleşmiş olur. Sizi her zaman plan içerisinde tutarak, projenin esnek olmasına gayret eder ve beklenmedik durumlar karşısında geri bildirimleri çok hızlı bir şekilde almış oluruz.

Plan

Geliştirme

Geliştirme safhası planı uygulamaya koyduğumuz safhadır. Proje gereksinimlerine bağlı olarak Agile ya da Waterfall gibi çok çeşitli metotlar kullanabiliriz. Geliştirme süresi boyunca proje yöneticimizden geliştirme safhaları ile ilgili düzenli bilgilendirmeler alarak daima projenin içerisinde olursunuz. Bu faz aynı zamanda kapsamlı testleride içermektedir.

Geliştirme

Uygulama

Uygulama safhasının başında proje son kullanıcıya henüz hazır olmamakla birlikte, eğer mobil uygulama ise ilgili marketlerde, web sitesi ya da bulut bir ürün ise sunucu üzerinde çalışmaya hazır hale getirilir. Bizim ve sizin tarafınızdan yapılan kapsamlı testler ve düzenlemeler sonrasında son hali ile son kullanıma hazır olarak paylaşılır.

Uygulama

Bakım / Destek

Yazılımlar sonsuza dek yaşamazlar. Pazar talepleri değişir, operasyon yapıları gelişir, kullanım trafiğiniz artar ya da kullanıcılarınızın yeni özelliklere ihtiyacı olabilir. Bu değişiklikler projenin kapsamının değişmesine neden olur. Bu nedenlerle sizinle imzalayacağımız Bakım / Destek anlaşması kapsamında projenin daima bu değişimlere ayak uydurabilecek geliştirmelerin yapılmasını ve 7/24 sorunsuz çalışması için gerekli müdahalelerin sağlanmasını garanti altına alırız.

 Bakım / Destek

Çalışma Şeklimiz

Yazılım geliştirme süreci net bir bilim dalı değildir. Bu süreç; doğru kodlama, doğru kaynak yönetimi, doğru zamanlama ve diğer unsurların yolunda gitmesine bağlıdır.

Projenin ne kadar basit ya da karmaşık olduğuna bağlı olmaksızın, şimdiye kadar olan tecrübelerimiz, en başarılı proje yönetiminin uygulandığı projelerde dahi yukardaki süreçlerde yaşanan herhangi bir aksaklık ile projenin başarısız olabileceğini göstermiştir.

Start up ya da çok deneyimli ve köklü kurumsal bir şirket olmanıza bağlı olmaksızın, doğru planlanmayan ve doğru yönetilmeyen yazılım projeleri süreç sonunda para ve zaman kaybı olarak şirket tarihinizdeki yeri alacaktır.

BT Kurumsal Bilgi Sistemleri olarak çalışma şeklimizde tanımlanan değerlere her zaman sadık kalarak yaşayabileceğiniz sorunlar ve olumsuz durumlar konusunda önlem almanıza yardımcı olabilecek çözümler üretiriz.

Çalışma Şeklimiz

Çevik Yazılım Geliştirme

Ana hedefimiz, müşteri gereksinimlerini tatmin eden, sabit bir bütçe ve belirli bir zaman diliminde, hatalardan arındırılmış ve müşterinin piyasadaki rekabet etme yeteneğini kuvvetlendirecek bir yazılım sistemi geliştirmektir. BT Kurumsal Bilgi Sistemleri olarak 2000 senesinde Kent Beck ve 16 arkadaşı tarafından oluşturulan aşağıda yer alan çevik manifestoya ve prensiplerine uyum göstermeyi önceliklerimiz arasında tutarız.

Sol alt bölümde yer alanlar (altı çizili olmayanlar) değer taşımakla beraber, sağ alt bölümde altı çizili olan değerler bizim için daha kıymetlidir. Kişiler ve iletişim süreç ve araçlardan önce gelir. Çalışır durumda olan program detaylı dokümentasyondan daha önceliklidir. Müşteri ile beraber çalışmak sözleşmelerden ve anlaşmalardan daha önceliklidir. Değişikliklere ayak uydurmak bir planı takip etmekten daha önemlidir.

Çevik Yazılım Geliştirme

Kalite Politikamız

Yüksek kalitede müşteri memnuniyeti kazanmak bizim için çok önemlidir. Bunu elde etmek için müşterilerimize, yüksek kalitede ürün ve hizmet ulaştırmayı, müşteri isteklerinin her şeyin üzerinde olduğunu, sürekli olarak yükseltmeye odaklandığımız kalite standartlarımızın müşteri tarafından ölçümlenebilir olmasına çok özen gösteririz.

Kalite Politikamız